Dagens träningsmål

Förra gången jag körde spinning var det mitt livs första spinningpass. Jag hade faktiskt trott att det skulle vara värre än vad det var men jag var ändå stolt över mej själv efter. Det är viktigt att man är det för att hålla motivationen igång! man kommer ingenstans på att klanka ner på sej själv, jag menar det räcker ju med att omgivningen gör det.
 
Jag tycker dock att jag gav upp lite väl ofta. Jag har en tendens att göra det när jag blir uttråkad på träningen. Plötsligt tycker jag att allt blev lite för jobbigt för att kämpa vidare, men samtidigt finns det en vilja i mej som säger att jag ska fortsätta. Spinningpasset blev därför ganska hackigt för mej. När vi stod upp satte jag mej plötsligt ner i några sekunder, för att sen tvinga upp mej själv igen. Det måste sett ut som att jag var helt slut men jag hade faktiskt väldigt mycket kvar att ge.
 
Jag brände 446 kalorier. Och målet för det här spinningpasset är såklart att slå det.
 
Tror ni att jag klarar det?
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0