9 november

Hej
 
Så var det fredag igen och jag börjar snart tappa uppfattningen om hur länge jag har varit här.  Jag tror att jag har varit här i 1 månad och 9 dagar... eller ja, det var ju inte så svårt att räkna ut.
 
Idag har jag varit på kursen, kommit hem, käkat lunch och sovit. Jag fattar inte vad det är för fel på mej men jag är trött hela tiden.  
 
Om ett tag kommer Pontus mamma och hennes snubbet hit. Dom ska väl chilla lite här först och sen ska vi ut och käka. Det är första gången jag träffar Pontus mamma, hur sjukt är inte det?  Vad som är ännu sjukare är att mamma och mini träffade dom på flygplatsen på vägen ner hit. Pontus hade besrkivit hur dom såg ut så Pontus mammas snubbe gick fram till min mamma mitt i allt.
 
Jag sjäv visste inte ens vad Pontus mamma hette förrän typ i förrgår när jag frågade mini.
 
Well, snart kommer dom så vi får väl se hur det blir. Det blir säkert sjukt nervöst först men sen blir det säkert bra
 
Hoppas ni får en bra fredagkväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0