6 timmar sömn på 48 timmar

Hej
 
Sorry att jag inte har bloggat idag men mamma snodde min dator för att jobba för några timmar sen och sen blev det väl något problem så hon behöll den ett bra tag. Först nu kom jag på att jag kunde bloggat via mobilen.
 
Om en liten stund tänkte jag skriva några rader om dagen som gått men nämner först bara att det lär inte bli så många inlägg för kvällen. Jag har bara sovit 3 timmar i natt igen och mått sjukt illa och sen har jag varit rema rama zombien hela dagen.
 
Här är jag klockan 9 i morse efter 3 timmars sömn. Oerhört snygg brud. Det var mulet men drog på mej ett par brillor för att slippa visa mitt lik till ansikte.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0