28 november

Hej
 
Så var det onsdag igen. Veckorna springer verkligen fram och dagarna här går otroligt fort. Jag minns att dagarna gick fort i Sverige, men undrar om dom inte går ännu fortare här!
Jag går upp tidigare här än vad jag gjorde i Sverige, ändå känns det som att jag inte hinner göra någonting förrän det är dags att sova igen.
 
Jag går upp, käkar, cyklar till kursen och kommer hem. Plötsligt är det kväll. Tiden är verkligen en märklig pryl. Nu när jag har gymmet också är det ännu mer som ska klämas in. Kirrar jag ett jobb också vette fan hur jag ska hinna med allt. Men den dagen den sorgen.
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0