27 november

Hej
 
Än så länge har jag inte så mycket att säga om min tisdag, mer än att jag har grym träningsvärk i ryggen och att jag som vanligt varit på min kurs.
Det är soligt idag så jag har legat ute och sovit en timme i solen också. Det behövdes verkligen när jag kom hem. Lunch och sömn!
Spinningen i morse var tuff, men inte riktigt lika tuff som att komma upp klockan 8 på morgonen. Jag hade såklart svårt att sova i natt så när alarmet ringde sved det fruktansvärt i ögonen. Nu har jag ju sovit en timme så nu går det väl åt pipan med att sova ikväll också.
 
Hur som helst ska jag i alla fall börja laga mat snart - något med kyckling.. undrar vad - och sen vid 20.00 vankas det zumba.
Jag vet att jag kommer se ut som en megatönt bland alla spanjorer, dom kan ju sånt där med höfter mendan vi svenskar är plattarslade och stela. Men men, det är i alla fall träning och förhoppningsvis rätt kul ändå.
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0