21 november

Hej
 
Idag har jag en sån där bra dag igen. Lyckoruset kutar omkring i hela kroppen och jag vet inte ens varför. Kanske är det för att det har gått ganska bra på kursen både igår och idag. Eller för att mitt hår plötsligt känns friskare. Eller för att jag på något sätt blivit lite piggare. Kanske är det för att jag har hittat ett gym som jag verkligen har fallit för. Eller kanske beror det på att vädret är helt underbart här.
 
Jag har snart varit här i 2 månader. Längtar jag hem?
Det skulle jag inte säga, men visst kommer det en vindpust av saknad till olika människor där hemma då och då. Men inte tillräckligt ofta för att jag ska planera en hemresa.
 
Jag tänker i alla fall inte parkera mitt arsle i Sverige förrän jag kan spanska, däremot kanske jag kan gå med på en och annan visit.  
 
Ikväll blir det en lugn kväll. Jag ska försöka plugga massor. Det vore riktigt kul om jag kan börja använda språket snart. Men jag är väl för feg antar jag.
 
Hoppas ni får en fortsatt bra onsdag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Bbypeach

Vill du bli länkad för massor av nya läsare?
Kolla in detta isåfall ;)

2012-11-21 @ 18:48:29
URL: http://bbypeach.myshowroom.se/bli-lankad/
Postat av: Julia

följer dig nu som nummer 52 !:)

2012-11-21 @ 19:18:16
URL: http://typliia.blogg.se
Postat av: vildblomma.blo.gg

vilken härlig header du har :)

2012-11-21 @ 19:38:20
URL: http://vildblomma.blo.gg/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0