20 november

Hej
 
Idag är det tisdag och jag har haft tidig kurs. Det är nice det där med att börja tidigare två dagar i veckan. Dagarna blir lite längre då men man slipper vara ett värsta vrak.
 
Jag kom hem för kanske en halvtimme sen, efter att fixat ett nytt nummer till min nya telefon.  Skönt att ha det avklarat!
Nu ska jag bara byta ut numret på alla mina CV:n och sånt. Hmm.. undrar vad mitt nya nummer är.
 
Idag är jag hur som helst på toppenmood. Det händer inte ofta.  Kanske mina vitaminer gör någon nytta ändå.. eller så har jag bara fallit för lite variation.
 
Om ett tag kommer mamma hem och då ska vi sticka iväg med bilen och kolla någon restaurang eller vad det var. Det var något svenskt shit i alla fall. På vägen ska jag försöka få henne att köra iväg mej till gymmet där det finns kickboxning för att se hur det fungerar och så.
 
När vi kommer hem ska jag försöka ge mej ut på en löprunda och sen ska jag laga middag åt oss. Middagen ska avnjutas framför en amerkiansk film dubbad till spanska.
 
Låter inte det som en helt okej tisdag?
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Julia

snygg blogg och tjej! :)

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

2012-11-20 @ 18:37:32
URL: http://granath.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0