12 november

Hej
 
Idag är det översvämning här! Alltså, jag har ju sett översvämning på bilder från typ Kina och så, men jag trodde aldrig att jag skulle hitta mej själv cyklandes igenom den djupaste och störta vattenpölen man kan tänka sej. Det var en sjuk känsla. Kul som fan, men sjuk.
 
Jag kom hem för kanske 2 timmar sen och sen dess har jag bara slappat. Jag skulle egentligen cyklat förbi frissan, men jag tror att jag skjuter upp det ytterligare en dag.
 
Om ett tag ska jag ge mej på att plugga och sen blir det självklart träning ikväll.  Eftersom det är måndag och jag hatar måndagar, låter jag mej själ träna mina favoritdelar - mage och rygg.
 
Hoppas ni har haft en bra måndag so far
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: ViktoriaCaroline♡

vad kul att du vill vara med i veckans blogg :) Jag presenterar vinnarna på Söndag som vanligt :)

2012-11-12 @ 17:12:42
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0