11 november

Så.. bortsett från att jag inte riktigt varit en normal människa idag har jag i alla fall fått en hel del gjort.
 
Jag har först varit på söndagsmarknad med mamma och mini. Vi käkade frulle med Pontus mamma och hennes snubbe på marknaden, men sen gick dom för att spela golf men vi var kvar för att fynda prylar.
 
För min del blev det inte så jättemycket prylar men jag är nöjd ändå.
 
Efter marknaden åkte vi till en bar i La Mata och tog ett glas vin innan vi åkte hem igen. På vägen till bilen hittade jag en kattunge som jag tog med mej. Jag vet att man kanske inte brukar göra så men jag tyckte så synd om den och på samma gång känner jag mej ju lite ensam här i Spanien ibland. Den stormtrivs här redan.
 
När vi kom hem tog jag det lugnt ett tag, spelade Rayman och käkade lunch. Sen var det dags för att kirra spanskaläxan och käka middag. Jag har dessutom fått lite träning gjort.  Snacka om att jag har hållt igång bra efter bara 3 timmars sömn.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0