10 november

Fy farao vad trött issa är idag. Jag somnade strax efter 6 i morse och när alarmet ringde vid 10 stängde jag såklart bara av det. Vid 13.00 kom jag ur sängen. Okej om jag ska vara helt ärlig börjar jag kvickna till nu. Jag är hungrig däremot, irriterad och frustrerande kåt. Det är ingen vidare kul dag idag inte, men vädret är i alla fall bra. YAAAY!
 
Om ett tag ska jag försöka tvinga mej själv att plugga massa spanska. Jag hade ju bestämt mej för att lära mej det här jävla språket. Lite senare blir det hårdträning. Jag bedömer att min kropp är tillräckligt utvilad för att klara av det.
 
Hoppas ni får en bra lördag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & vardag

sv: tack så hemskt mycket !! Jag ska absolut ta vara på den stunden :) Kommer att bli oförglömligt !!
Har du tagit studenten ? :)

Vad fin du är ! Supersöt i blont !!

2012-11-10 @ 16:53:29
URL: http://emmiq.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0