1 månad med bosho

Idag är det den 3:e november och exakt en månad sen jag och Pontus blev ett sånt där litet kladdigt par som jag hittils tagt väldigt stora avstånd ifrån.  Antar att många av er fortfarande tycker att jag talar emot mej själv. Men det finns en väldigt bra förklaring till allt, det är väl bara att jag inte dirket känner för att ta den (än). 
 
Jag är ju inte direkt känd för att vara en förhållandetyp, så kanske är det bra för mej att ha distansförhållande. En månad har vi varit tillsammans och vi har bara träffats i 4 dagar. Så för mej kanske det funkar bra då.. bortsett från sexdelen då. Den punkten är, som ni säkert förstår, oerhört frustrerande.
 
Här är en nytagen bild på min bosho. Han skickade den idag efter att han hade varit och klippt sej.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0