Onsdag

Hej

Sorry att det har blivit lite tomt här något dygn nu men jag har haft fullt upp med jobb, planering och idag har jag packat. Däremellan har jag haft oerhört svårt att sova så jag har vridigt mej i 6 timmar varje natt och därmed somnat på morgonen och då blir det ju att jag vaknar sent också. 15 timmar per dygn går åt för bara det lixom.

Hur som helst ska jag strax packa iväg mej sjäv till stan för att möta upp Alex ett tag innan ska sticka iväg och jobba. Ikväll jobbar jag 22.00-03.00 så det blir fullt upp även det här dygnet.

Hoppas ni får en skön onsdag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Isa

söt du är:)



sv: hihi så lite så:D

haft en bra onsdag?:)

2012-05-09 @ 21:54:41
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0