Instagram

Jag har precis upptäckt instagram.  Lite pinsamt kanske men jag trodde bara att det fanns på iPhone. Jag har heller inte riktigt fattat hysterin över det - som om det var värsta grejen att ta bilder via det. Jag fattar ingenting, men jag tänkte i alla fall ge mej på att se vad det är som folk är så hysteriska över. Alla kör ju med instagram så något bra måste det ju finnas med det.
Hittills är jag väl inte överdrivet imponerad men det kanske kommer, lite som Twilight - antingen är man en nörd eller så följer man efter lite på avstånd.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: melinda padron

SV: Jag har verkligen inte hunnit ta kort de senaste två veckorna. Har varit borta hela dagarna och stressat på mornarna . Men jag lovar, det ska bli en förbättrning!!! :)

2012-05-06 @ 18:21:45
URL: http://melindapadronn.blogg.se/
Postat av: emma

sv. åh vad roligt! :D hoppas den är rätt färg irl! :D

2012-05-06 @ 20:27:12
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: emma

sv. äääääh :D muskler som muskler. det vill jag ha för att få mer former och lite inspiration gör det lättare :) fixat eller inte ^^

2012-05-06 @ 20:29:25
URL: http://emzaans.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0