Fredag

Hej

Idag har jag riktigt ont i halsen, jag borde inte gått ut i bara tjocktröja igår. Man blir verkligen lurad av det här vädret.
Man tror att det är varmt men det är det inte och sen åker man på en förkylning. Jag började känna av det redan igår men idag är det värre.
Ajja det kan inte hjälpas, om ett tag ska jag iväg till jobbet. Det var skönt med en ledig dag men nu börjar helgen och den blir allt annat än ledig.
Det blir jobb både fredag och lördag och sen får jag samla krafterna på söndag igen.

Ha en bra fredag folket


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0