3 scarves

Första dagen var vi ju på en marknad och då köpte jag 3 scarves - en rosa, en blå och en amerikans flagga.  Jag betalade nästan 100 spänn styck för dom för jag kände verkligen inte för att pruta. Tanten som sålde dom såg väldigt fattig och eländig ut, dessutom hade hon en liten dotter så jag var väldigt nära på att ge henne lite extra utöver det hon hade begärt men jag struntade i det. Vissa tar det ju som en förolämpning när man kastar pengar på dom, tror dock inte att den här stackars familjen hade gjort det - då hade dom ju knappast stått på en marknad och sålt scarves.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: hanna

sv; klänningen kommer från vila :]

2012-05-24 @ 21:44:18
URL: http://jjustlike.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0