2 Dagar kvar

Klockan är över 00.00 så det innebär att ytterligare ett dygn har gått.  Snart kan man börja räkna timmarna.
Det ska bli så jäkla skönt att komma bort lite. Jag skippade ju utomlandsresa 2011, dels för att jag höll på att utbilda mej till bartender under sommaren, dels för att jag sa upp mej från mitt jobb och därmed inte riktigt hade ekonomin till en resa och dels för att mina kompisar inte heller planerade någon resa.
Däremot tog jag ju en tripp till Västkusten en vecka och det var inte helt fel det heller .

Detta år blir det andra bullar. Nu är det bara några ynka små dagar kvar tills jag drar iväg på årets första resa.  Det kommer bli awesome och jag är sååå taggad. Fattar dock inte när jag ska hinna packa..



SPANIEN 2010


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0