Torsdag

Hej

Jag vet inte vad jag sysslar med just nu men det är helt klart inte bra. Jag har inte kunnat träna på snart 2 veckor för att jag har varit sjuk och fortfarande hostar rätt mycket, men kröka går tydligen bra. Jag måste försöka hitta tillbaka till min schysta livsstil som nyttig och fresh.

Den här veckan har verkligen varit crazy. Först sov jag bort både måndag och tisdag och sen jobbade jag och krökade igår och idag har jag varit sliten och trött hela dagen. Det var den veckan. Livet som 20-åring på 2000-talet lixom.
För ett tag sen var jag as trött men som vanligt vaknar jag till lagom tills det att det är okej att sova. Love it!

Hoppas ni hade en lite livligare torsdag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: emma

fin bild :D

sv. haha tack ska du ha :)

2012-03-16 @ 23:08:20
URL: http://emzaans.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0