Stuumpans kycklingrätt

Jag tänkte lägga upp receptet på den jättegoda kycklingen jag gjorde.  Det blir nog en del recept här framöver. Eftersom jag kör det mesta så nyttigt jag kan numera, så kan jag ju slänga upp recepten på det jag lyckas med, vill säga det som blir gott.



♥ Kycklingfilé
♥ Bladspenat
♥ Tomat
♥ Mozzarellaost
♥ Keso
♥ Minitomater

- Sätt ugnen på 225 grader.
- Skär en ficka i kycklingfilén (i mitt fall var dom för små så jag fick ta två och lägga på varandra)
- Skär mozzaellan i tunna skivor.
- Fyll fickan med spenat, tomat och mozzarellan.
- Krydda med grillkrydda och svartpeppar.
- Grädda i ugnen i 20 minuter.

Jag hade keso och mer spenat och tomater till kycklingen, eftersom jag inte ska käka kolhydrater, men man kan ju koka ris om man vill.
Mycket enkelt och mycket gott.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sandra foto och vardag ♥

Det ser allt gott ut! :D

2012-03-05 @ 21:23:48
URL: http://sandrasstil.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0