Monday night out

Hej

En trött och seg issa ligger och degar i soffan och det har hon gjort sen hon tog några ansträngande tag och lämnade sängen för soffan. Lite variation sådär.
Kvällen igår blev galen, precis som jag förutspått, tyvärr inte galen på rätt sätt kanske. Det blev en del tjafs och stök och det visade sej att vi kanske inte är den bästa trion trots allt, eller så var det bara en taskig kväll.
Jag hade kul, men jag är ju kräsen så det kunde lätt ha varit roligare.
Vi var i alla fall först på Temple och sen en snabbis över på After, där vi jobbar alla tre, sen gick vi vidare till något ställe på Söder och sen slutligen hamnade vi på 54.
När klockan slog 3 gick vi därifrån och plötsligt hade vi blivit upplockade av en kollega och avsläppta utanför Tempel.
Varför?
Tja, det kan man verkligen fråga sej.
Där stod vi och skrek typ 4 på morgonen och plötsligt kom chefen och undrade varför vi stod där. Jag fattar fortfarande inte varför vi blev körda till gamla stan. Jag får väl försöka ta reda på det på fredag.

På något sätt tog vi oss i alla fall därifrån i en taxi och sen hamnade vi hemma hos Malin. Jag har ingen aning om vad vi gjorde där eller hur länge vi var där, men plötsligt åkte vi iväg och köpte käk från Donken. Jag köpte några nuggets och det är första gången jag har beställt från Donken sen jag slutade jobba där.. bortsett från när jag skulle hålla värmen på morgonen på nyårsdagen.

Eftersom jag kom hem klockan 8 på morgonen, antar jag att jag och Linda åkte från Malin vid typ strax efter 7. Snacka om lång kväll.

Här är kvällen i några bilder














Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0