Kröök vare härå

Hej

uppenbarligen skiter jag fullständigt i min diet, för här krökas det så det står härliga till.

Sanning: Jag har inte bloggat för att min chef ringde och bad mej komma in till jobbet. Jag jobbade några timmar och därefter blev det partaj med två tjejer jag raggat upp under kvöllen, två tjejer jag raggat upp för någon vecka sen och en tjej jag raggat upp för ytterligare en tid sen. (Som bartender får man gott om brudar).

Vi festade, festade och festade. Helt ärligt är det ett under att jag kan skriva nästan ordentligt just nu. Några timmar av supande har såklart lagt spår även på tangetbordet.

Jag bloggar mer när jag slutar dricka, jaaaa jag dricker fortfaranade. Festen slutar aldrig innan 07.00!
 Nu är klockan visserligen över 08.00, så låt mej bjuda på en omgång.

Ha en grym dag, whaterver it is


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Janne

Ja, gumman det gör du rätt i lev livet innan du gammal kram

2012-03-15 @ 14:30:33
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej! ;) Håller du på med någon sport? Och i så fall vilken? Själv håller jag ju på med hästar, så det räknas väl :p Kram!

2012-03-15 @ 21:40:28
URL: http://Sannalitens.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0