Inför nästa tatuering

Min sköna kväll börjar lida mot sitt slut. Klockan är 03.00 och jag behöver nog ordentligt med sömn efter min träning och inför kommande träning.

Den här kvällen har i alla fall sett ut som följande: 2 filmer har rullat och under tiden har jag käkat middag, haft hårinpackning och kollat runt efter bra typsnitt för min tatuering.

Jag har verkligen kört fast lite nu för inget av typsnitten är exakt som jag har tänkt mej, problemet är också att jag inte riktigt minns exakt vad jag har tänkt mej och om man då frångår vad jag hade tänkt mej så blir dom flesta av typsnitten, jag hittat hittills, snygga.

Vad tycks än så länge?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Hanna

Sv. ja får göra det!

2012-03-27 @ 11:02:09
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: Hanna

hoppas du får en fin tisdag

2012-03-27 @ 11:02:19
URL: http://pannishannis.devote.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0