Fredag

Hej

Jag har en ledig helg från jobbet så vad gör man? Vanligtvis hade jag väl struttat runt på något dansgolv nu, men istället sitter jag hemma och glor. Jag kom faktiskt precis hem från en middag med Olivia. Tanken var att vi båda skulle åkt till våra jobb efter middagen, men istället åkte hon till jobbet och jag åkte hem.

Jag börjar få sjukt ont i halsen så det kanske är bra med ytterligare en lugn kväll. Jag vill komma igång med träningen igen på måndag så får kämpa på med te och C-vitamin här.

Min fredag heter varma kläder och film. Åh vad taggad man blir.

Hoppas eran fredag är bättre


Gammal partybild med Sofia


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0