Fredag

Hej

Jag har inte riktigt kommit tillbaka till det riktiga bloggandet efter min lilla paus, men jag jobbar på det. Idag är det fredag och jag ska inte ut och parta, så det lär kunna bli en hel del inlägg.

Planen för dagen är att om en stund sticka iväg till träningen och efter det ska jag göra mej i ordning snabbt och möta upp pappsen för middag och bio . Det var rätt länge sen vi gjorde något tillsammans så det blir skitskoj.

Filmen blir kvarteret skatan, vilket jag tror är ett grmt val. Jag behöver verkligen skratta lite känner jag. Dom senaste veckorna har varit pain in the ass most of the time så jag tror det kommer bli en as bra kväll.

Hoppas ni också får en grym fredag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0