Det kunde gått bättre

Jag blev lite deppig nu, för jag satt precis och kollade flygbiljetterna som jag ska boka och såg att dom har gått upp med 600 spänn per person. Det känns rätt onödigt att betala det, när man kunde fått det billigare. Jag är sur på mej själv för att jag väntade och hoppades att dom skulle gå ner i pris.  Det är visserligen mest morsans fel. Hon har mycket erfarenhet av att boka flygbiljetter och hon sa åt mej att vänta för att hon var säker på att dom skulle bli billigare.. se hur det gick. Usch, känns inte alls speciellt kul.
Vi snackar 1200 spänn. Det är mat för en vecka där borta.
Vad som känns ännu mer irriterande är att när man kollar charterresor hittar men helt sjuka grejer. 2 pers på hotell och skit för 10 000. 10 000 är vad vi nu pröjsar för en liten lägenhet där ingenting ingår. Hipp hurra. Jag hoppas att det är något fuffens med det där.. men ändå inte, för då kan man ju köra charter i vinter. Vem säger nej till hotell och värme när man vandrar här i 20 minus?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag bara undrade :) En annan fråga; Har du någonsin provat ögonfransförlängning? Och i så fall, fungerade det och vilket märke var de? :) Kram!

2012-03-10 @ 12:33:33
URL: http://Sannalitens.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0