Contrakel VS Cicatrix

Jag har funderat på att klicka hem Contrakel ett tag. Det är en kräm som tydligen ska kunna bleka ärr. Jag skulle jättegärna vilja ta bort ärren efter alla gånger jag gjort om mina anchors, så om det här funkar är det absolut värt pengarna.
Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska beställa Cicatrix eller Cintrakel. Jag har läst bra grejer om båda, samt några kommentarer om att ingen av dom funkar. Än så länge lutar det lite mer mot Contrakel, för att det finns fler kommentarer om den, men samtidigt är det Cicatrix som står överallt och som verkar vara mest känd.

Någon som vet något och kan hjälpa till lite?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Amanda

vart hade du dina anchors? gjorde det ont att göra ?

2012-03-13 @ 08:26:40
URL: http://amandaelviras.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0