Alla killar vill knulla mej... Obviously

Hej

Klockan är nu 05.30 och först nu har jag tid att skriva ett inlägg.

Jag har precis kommit hem och fram tills nu har det varit träning, jobb och krök som gällt.

För tillfället håller jag på med barnförbjudna saker så alla under 18 slutar läsa nu!
Jag har precis blandat en i alla fall hyfsat god drink bestående av Absolut peppar, Schweppes bitter lemon, Grenadine och citron.
Den funkar bra vid den här tiden.

Samtidigt som jag avnjuter denna halvtaskiga drink beställer jag en taxi åt en minst sagt kåt kille. I över 4 timmar har han försökt förföra mej åt alla möjliga håll och hittills har jag inte ens gett vika för en puss på kinden. Det är inte mycket till billig bimbo här inte. Men det är ju sånt ni gillar att läsa om eller hur (?)  Jag kanske borde göra ett klipp om hur jag får killar att bli fullständigt tokiga av mej och därfter bara få något om dom har ytterst tur.
I detta fall måste jag nog säga att killen i fråga inte har alltför tur. Han bor på andra sidan stan, åkte halvvägs hem, bytte håll, åkte åt helvete för att komma till mej och står nu fast in the middle of nowhere och sätter sej nu i en taxi för att komma hit.
När har kommer hit kommer jag troligtvis inte ge vika för ett smack så vette tusan vad han ska hit och göra men jag atnar att killar hellre åker över halva stan, sitter och häckar in the middle of nowhere, tar en taxi och pröjsar vad som helst, än att sitta hemma, ovetandes och fundera över om dom eventuellt hade fått ett scyst ligg för pengarna.

Det värsta av allt är att jag inte känner mej ett dug bad. Har ni känt det någon gång?
Det handlar inte om att playa, inte just nu. Jag har oräkneligt många killar att playa - denna behöver man inte ens playa.
No offense, men det jag menar är att han kommer så villigt och jag låter honom fastän jag vet att han inter kommer få något... eller vet jag?
Åtminstone tror jag att jag vet.

Jag försöker ju spela fin numera. När jag säger hur många jag har haft sex med är folks första reaktion: Hur i helvete har du hunnit med det?!?!
På senare tid har jag fanemej börjat fundera på samma sak.
Det är kanske dags att lugna ner sej. Min siffra var verkligen ett wake up call kan man säga och kanske är det dags att sträva efter att inte dubbla den siffran under detta år - även om jag kanske gärna hade velat.

Årslöfte 2012 - Ha ej sex med dubbelt så många som jag haft sex med redan.

Det låter som det första årslöfte jag någonsin kommer kunna hålla. Jag menar, hittills har ju allt vad häller årslöften gått åt helvete och vi är dessutom inne i mars och jag har knullat med.. vadå? ... .. 1 person.. kanske 3..

Det ska bli jäkligt kul att se vart jag gör av den här lilla pajsaren i alla fall... Han borde kanske bjudit på en drink.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 560 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

2012-03-29 @ 08:04:40
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0