Worn by Stuumpan

Jusste! Igår var det ju fullt upp med jobb och sen efter det åkte jag till gymmet och körde ett sent nattpass. Igår låg fokuset på ben. Jag körde 20 minuter löpning och sen 40 minuter ben och rumpa. Ikväll ska jag nog satsa på mage och rygg igen - om jag orkar ta mej iväg.
 
Men som sagt, det var fullt upp igår så jag hann aldrig publicera gårdagens outfit. Bättre sent än aldrig, here we go.
 
 
 
♥ Jeans - Gina
♥ Skjorta - H&M
♥ Pumps - Have2Have
♥ Väska - Wedins
 

Ganska enkel outfit, men jag skulle ju bara till jobbet.
Förresten kan jag tillägga att jag trodde att jag satte på mej mina jeans från Bershka först (dom är rätt lika dom här, fast ljusblåa). Jag var rätt snopen och trodde först att dom tappat färgen men sen insåg jag att det var mina vita jeans från Gina, som jag köpte för flera år sen. Jag fick inte på mej då och har aldrig använt dom sen jag använde dom första och sista gången på en fest. Jag tror inte att jag hade knappen stängd då.. i alla fall inte hela kvällen.
Jag blev desto mer snopen när jag kunde knäppa dom kan jag säga.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: chanette *pixi-jo*

grymt nice outfit.. enkelt men rå snyggt. love skorna.. såg att de e köpta i min favo butik ha ha

2012-06-25 @ 20:19:41
URL: http://chanette.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0