Weekend i Köpenhamn.. det vore något

Idag på jobbet började jag smida nya reseplaner.  Jag menar, det är inte långt kvar tills jag drar iväg till Spanien och jag måste ju ha fler planer i gång när jag kommer hem.
Jag stod i alla fall och glodde på matchen Danmark - Holland. För er som inte såg matchen så vann Danmark. Gennemstegt!
Och sen kom jag att tänka på att vafan.. danska killar.. dom är ju jäkligt snygga. Det har jag ju alltid tänkt.. eller det tänkte jag när jag var i Köpenhamn senast.
Jag måste nog ta en weekend dit med några vänner, enbart för att njuta av sol, god bira, bra shopping och snygga grabs.
Man måste ju passa på medan man är snygg själv. Sen blir det ju olagligt att ragga.  Haha.

Nej men ärligt talat vore det töngt att dra Köpenhamn en torsdag - söndag. Sen har ju jag och Olivia börjat snacka lite om Spanien en vecka i september också. Haha, jag och mitt jävla Spanien.


Jag och brorsan i Köpenhamn way back in the days. Det måste varit när jag gick i 8:an eller något. Jag tror att det var då jag hade mörkt underhår. Lillbrorsan gick i så fall bara i 6:an och fan.. lillkillen tar ju studenten nästa år. Älskar att vi har likadana tröjor på oss btw, haha. Swedish armed forces. Nice!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0