Trist väder igen

Godmorgon godmorgon
 
Jag vaknade för snart en halvtimme sen och även om jag fortfarande var svintrött tog jag mej upp.  Typ 10 timmars sömn blev det och jag fattar inte hur man kan vara trött efter det men jag är alltid trött nuför tiden.
 
Idag är det trist väder igen. *Suck* Den här sommaren börjar likna en enda lång höstdag. Det ska bli riktgit skönt att komma iväg till värmen snart.  
Jag är så trött på allt regn här. Vad som är värre än att det regnar nästan varje dag är alla människor som kommer förtränga det och sen i september när det är sol och rätt behagligt kommer dom säga att sommaren var bra med mycket sol och nästan inget regn alls. Då minns dom midsommar och det är typ det dom minns.
 
Fördelen med att ha en blogg är att man alltid kan plocka fram sanningen i efterhand.
 
Hoppas ni får en soft tisdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0