Snipp snapp snut, så var alkoholen slut

Hej

Den 8:e juni började för 2 timmar sen och jag har ganska nyss kommit hem från jobbet. Jag har tömt diskmaskinen, fyllt den efter förgårr natts bravader och nu ligger jag och funderar på om jag ska käka något eller inte.. jag borde inte, men jag är hungrig, jag borde inte men jag vill..
Jag får se hur jag löser problemet.

Kvällen på jobbet har varit ganska lugn men tog fart på slutet så jag är allt annat än trött så om en stund blir det väl en film antar jag. Te också såklart.
Imorgon ska jag städa efter förrgår natts bravader och sen blir det nog en lugn och trevlig kväll.. Herregud, jag kan inte hålla på såhär med sena nätter och way too much sprit - måste ju tänka på vikten.


Det där är vad du ska hålla dej till issa!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0