Paket, where are you?!

Usch jag blir så irriterad! Det är massa paket som är på vift och fan man måste ju ha lite tålamod men hur länge ska man vänta egentligen?
Det känns som att det har gått en evighet och jag vill ha hem mina prylar nu nu NU! Jag är inte programerad att vänta.

Det är två paket och båda är beställda från England och om man googlar lite så ska det ta runt 2-3 dagar att få det man beställt. Jag kan väl känna att en vecka är helt okej... det ska ju ändå ta sej över havet. Men nu har det gått 11 dagar för ett av paketen och det andra vette tusan hur det går för. Jag betalade det andra via paypal och det ska ju vara så himla säkert.. och tack vare det är 500 spänn spårlöst försvunna. Intressant det här med säker betalning.

Hur som helst. Jag spricker nog snart om jag inte får tag på grejerna. Ett av paketen kommer .. eller tja, ska komma från inget mindre än New look.  Can't wait!






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0