Lördag

Hej

Jag måste verkligen lära mej att trotsa min säng! Idag gick jag upp 16.00 och det innebär att jag typ har sovit i 12 timmar.. det är lixom.. lite fööör mycket.
Men jag fortsätter att skylla på att jag måste vila ut innan jobbet.  Undrar om jag tror på det själv ens..

Alltså.. det är lördag och ikväll ska jag jobba. Jag börjar när dom flesta normalt sett redan precis kommit hem, så min dag blir inte roligare än att snart slänga i mej lite käk, börja göra mej i ordning och sen åka till jobbet.

Hoppas ni får en awesome lördag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Katja

oj! Så länge har jag nog aldrig legat i sängen haha

2012-06-09 @ 22:54:14
URL: http://katjasplace.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0