Kvällen med Emilia

Nu är jag plötsligt på språng igen.. eller tja, kanske inte riktigt men jag lyckades precis övertala Emilia att komma hem till mej. Egentligen hade jag planerat en lugn kväll med film, men så hittade jag en dunk vin i kylen och alla tankar om film var som bortblåsta.
Efter några snabba sms med Emilia är hon plötsligt on her way here så jag måste hoppa in i duschen snabbt som tusan, slänga på mej lite kläder och ja.. lite smink hade varit trevligt men får se hur det blir med den saken. Innan jag tar första glaset ska jag åka iväg till Spånga och plocka upp henne. Don't drink and drive.



Me and my fella.. Jag = fulaste bruden i stan

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0