Fredag

Hej

Så var det fredag igen och planen för kvällen är jobb.
Igår mötte jag som sagt upp Olivia för några bira men hon glömde sitt leg hemma så det blev att åka till orten och häcka på lokalpuben istället. Kvällen började grymt bra men spårade såklart på slute, som alltid. Precis som vanligt är det alltid någon som ska haka upp sej på något skit så det blir bråk och alkohol gör sällan saken bättre. Istället för att reda ut det som vi egentligen skulle reda ut gick all energi åt till att tjafsa om nya grejer och för en gång skull tycker jag att jag var den ända som inte gjorde något fel. Sen fick jag panik och då gick allt åt helvete, men som tur är kom Pop till min hjälp så där är jag nu och längre än så har jag inte kommit.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Majken

Jätte snygg header!:)

2012-06-01 @ 16:27:15
URL: http://majkenlinnea.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0