Ett nattpass avklarat

Nu är jag hemma, dyduschad och superfräsch.  Jag spenderade som sagt min kväll på jobbet och efter jobbet var jag duktig nog att sticka hem, hämta en handduk och sen åkte jag till gymmet.  (Ja, jag hade med mej träningsväskan i bilen men hade glömt handduken hemma. )
 
Jag vet att det inte är bästa tiden att träna 1 på natten, men jag är stolt över mej själv ändå. När jag började närma mej hemmet kom tankarna som alltid kommer när man börjar närma sej sitt hem: äsch vad fan, jag skiter i gymmet, jag kollar på en film istället. Dessutom är det ju ändå inge vidare att träna vid den här tiden.
När jag sen stannade utanför för att gå in och hämta en handduk då blev det himla svårt att gå ut till bilen igen. Men det gick  Och här sitter jag nu och pustar ut. Det blev 20 minuter på löpbandet och sen rygg, mage (lite axlar och armar kom visst med också) mina 3 favoritdelar på gymmet.  
 
Fan vad grym jag är. Nu känner man ju att man kan unna sej en film när man har varit så duktig och valt bort filmen för att träna.  Jag ska käka minilite käk nu (mest protein) och dra igång en thriller tror jag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0