Dagens lilla shopping

Här är dagens shopping dårå.  För att verkligen poängtera hur mycket jag har krigat för mina pjucks ska jag visa upp att jag nu äger hela två par!
Är det inte lite sjukt att jag har krigat för ett par skor i exakt den färgen, exakt den klackhöjden, exakt den platåhöjden, exakt den modellen hur länge som helst - och nu sitter jag här med två par.
 
Jag tycker i alla fall att det är lite komiskt. Det har ju verkligen skrivits om dom där skorna på min blogg.
 
Hur som helst är ett par i storlek 37 och ett par i storlek 38, jag säljer nu 38:orna om någon är intresserad av ett par grymt snygga och vidrigt sköna skor!!
 
 
 
 
Pumps (Sugarfree shoes) - ZOE - 299 kronor (ord.pris 449 kronor // 345 på andra ställen)
Sverigebikini - Flirt fashion - 399 kronor
 

P.s Ingen av färgerna är helt rättvis. Mycket snyggare i verkligheten!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0