Spanien

Hej
 
Det ar dag 5 har i Spanien och jag har antligen tagit mej tid att ga till ett internetcafè. Jag tankte egentligen uppdatera lite om dom senaste dagarna men den har datorn vill inte kanna av min externa harddisk av nagon skum anledning sa nu kan jag inte lagga upp varken bilder eller videoklipp.
 
Som tur ar har jag med mej 2 USB-minnen sa jag far val testa med ett av dom istallet. Fan vad irriterande. Jag ska forsoka hitta nagot stalle som har WiFi ocksa. Det vore ju det basta.
 
Anyway.. har ar allt great. Vadret ar suverant, havet ar soft och hittills har vi festat jarnet. Om en stund ska jag trava hem och fixa lite middag. Sen blir det at chilla en stund och efter det ska vi ut och ranta runt. Jag gissar pa att det blir en tripp till Puerto marina ikvall. Jag har ju min stora karlek bakom en av bardiskarna dar. Tyvarr har jag nog sumpat allt genom att deala lite med en annan snubbe framfor hans ogon. Det var kanske ingen jattebra idè
 
 
Eftersom jag inte lyckas fixa min harddisk har far ni noja er med en bild fran nar vi lamnade mitt hus for 5 dagar sen.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0