Morgonpigg! eller full?!

Klockan är nu 9.10 och det känns som att jag borde sova.
Jag tror att morgondagen kommer börja med stranden och det brukar börja vid 12.00 då alltså har jag 3 timmar på mej att sova lite. Det är egentligen inget ovanligt. Vi har varit här i 6 fagar och inte många av nätterna här har vi sovit mer än 4 timmar.
Detä är bara att gå upp och gå till stranden. Har man tur somnar man på handduken, men palmerna ovanför skallen, dom sköna vidarna sisandes och havet porlande i bakgrunden.
 
Med det säger jag godnatt och hoppas att ni alla har en grym sommar so far.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0