Lördag

Hej
 
Jag hoppas att allt är bra med er denna lördag. Själv har jag haft en rätt lugn förmiddag. Jag tog sovmorgon, vaknade, letade efter något att äta men det ekar fan i våran frys. Sen har jag läst lite och strax ska jag sticka iväg till systemet och shoppa lite för kvällen.
 
Igår var jag hos mamma på middag först och sen försökte jag hitta på något att göra på kvällen men det gick inge vidare. Emilia offrade sej i alla fall och träffade mej en stund efter jobbet  När jag kom hem igen runt 00.00 kollade jag på film och sen sov jag.
Det var faktiskt en jävligt bra fredag ändå.
 
Ikväll blir det andra bananer tror jag. Det är inte helt säkert än men eventuellt ska jag träffa Linnea i stan ikväll. Det blir lite förkrök och sen utgång. Sen finns det ju säkert andra som hänger på också.  Jag hoppas bara att det blir en bra kväll, sen får man se vart den för mej.
 
Men jag har i alla fall bestämt mej för något stort! Ikväll ska jag gör mitt yttersta för att vända mina partyvanor. Jag ska försöka att inte bli as full (vilket jag har en tendens att bli) och sen ska jag försöka att åka hem när det är dags att göra det (jag har nämligen även en tendens att vägra inse att festen är slut)
 
Mina två tendenser är två mycket bra exempel på två väldigt oattraktiva egenskaper   Önska mej lycka till!
 
Hoppas ni får en bra lördag med.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0