Ingen riktigt koll

Hej
 
Dom senaste dagarna har det varit sjuuukt svårt att uppdatera. Det har hänt så mycket skumt och det har gjort att dagarna har sprungit iväg och har faktiskt ingen riktig koll på när vad har hänt och vilken dag det har varit när jag har tänkt på något annat och allt är jätteflummigt.
Jag vet i alla fall att det är den 18:e idag. Tacka fan för att det finns kalender i datorn,
 
Jag har precis kommit hem från en lång dag med strand, shopping och middag ute. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen blir det utgång. Det är vad jag kallar en bra dag helt enkelt
 
Förhoppningsvis hinner jag skriva klart om dag 10 innan, ananrs börjar jag nu och slutför der imorgon.
 
Hoppas ni alla har haft några riktigt bra dagar.. själv vet jag inte riktigt vad jag ska säga.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0