Fredag

Hej
 
Idag mår jag mycket bättre. Jag har väl någonstans under natten insett att jag är i Sverige igen - vare sej jag vill eller inte.
Jag tror att min plan har fått mej att må mycket bättre också, speciellt eftersom jag pratade länge med pappsen igår och han tycker att det är en lysande idé. Han tyckte till och med att det var så bra att han var redo att supporta den ekonomiskt.
Inte för att jag behöver det just nu, men den saken kan ju komma att ändras ganska lätt.
 
Ikväll ska jag över till mamma och mini på middag. Jag ska framföra idén för dom också, se vad dom tycker och om dom tycker att det är bra är det bara börja planera.
Efter middagen ska jag försöka dra mitt lata ass till gymmet. Semester = springa upp för viktstegen.
Det är det värsta med semester, man går alltid upp så satans mycket i vikt.  Jag ska försöka ändra på det så fort som möjligt.
 
Hoppas ni får en bra fredag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0