Den osminkade sanningen

Här är jag just nu. Oredigerad originalbild.  Man får så himla fin hy av solen så jag brukar försöka att klara mej utan foundation så länge jag kan när jag kommer hem från att ha varit utomlands. Nu sover jag ju visserligen alltid utan foundation men ändå.  
 
 
 
Min dag har faktiskt varit rätt soft, även om jag kunde kommit lite längre på mitt klädstökande. Hur som helst har jag i alla fall även hunnit med en timme på gymmet och hårinpackning samtidigt som jag kollade på Wallander. En helt okej kväll helt enkelt.  Ett stort plus är att jag börjar bli pömsig redan nu... ååh fan, kom precis på att jag glömde sätta igång tvättmaskinen. Typiskt! Nu kommer jag få träna i äckliga träningskläder imorgon. Hm.. ajja.
Hur som helst är det dags att sova snart. Imorgon ska jag upp tidigt för att träffa Emilia.  Hon ska komma hit redan vid typ 11-tiden så det blir långt ifrån sovmorgon för issas del.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0