Dagens stress är över

Efter en lång dag av ärenden sitter jag nu hemma i soffan. När jag kom hem slappade jag lite med en film och lite mat och nu är jag igång med min lista inför resan igen.
 
Gosh jag har varit så stressad hela dagen, men jag har i alla fall lyckats fixa några grejer på listan. Först var jag på banken, sen köpte jag en sladd som jag behövde, jag försökte byta min kavaj från H&M till en mindre storlek (men det fanns inte) och så har jag varit och piercat mej igen.  Tyvärr börjar min navelpiercing redan tjafsa med mej igen. Jag hoppas att den läker i Spanien, annars måste jag fixa det hela på något annat sätt. Min piercare förklarade i alla fall att mina experiment med naveln troligtvis inte fungerar på grund av att jag har gjort det så pass många gånger att det nu bara är massa ärrvävnad och alldeles för lite kött att läka på. Dessutom är blodcirkulationen tydligen jävligt dålig där och det kommer typ inte dit några vita blodkroppar. Ajja, vi får se hur det går.
 
 
 
 
- Började dagen med att slänga in lite cash på kontot.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Katja

Väldigt mycket cash skulle jag påstå ;)

2012-07-04 @ 08:23:32
URL: http://Katjasplace.blogg.se
Postat av: Angelique {kinkykitten}

skicka över pengarna till mig ;)

2012-07-08 @ 15:54:57
URL: http://kinkykitten.nu

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0