Well.. Monday isn't that bad

Dissarn is in the house. Damn vad dåligt jag uppdaterar nuför tiden. Antar att jag inte tycker om er längre, *buuhuu* haha
Eller så har jag verkligen blivit för lazy för att orka leta upp min fantasi.

Anyway.. jag kan ju berätta lite om min fantastiska dag. Som ni vet, vaknade jag sent - runt 13.30. Jag käkade, kollade en stund på en film på samma gång, packade min väska och åkte iväg till träningen. Som vanligt gick måndagsträningen lite trögt, inga konstigheter egentligen. Man har latat sej under helgen, druckit sprit och en och annan cigg har gjort intrång i lungorna. Imorgon är man fit for fight igen.
Efter träningen duschade jag och gjorde mej i ordning för mötet på After. Jag upplever nog ändå att det gick rätt bra, speciellt eftersom jag visste att dom inte söker folk. Märkligt nog verkar jag nog ändå ha halva inne. *Host*

Let's hope for the best.
Nu ska jag nog spela in en videoblogg  det var ju ändå rätt länge sen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0