Vill bara sova

Godmorgon godmorgon

Fy faaaaan vad trött jag är. Igår jobbade jag från 10.30 till 20.00 utan rast. Jag vet i och för sej att den här branchen fungerar så - att man tar rast när det finns tid, men som ny tar man inte tid även om det finns. Jag käkade först klockan 8 på morgonen och sen 21 på kvällen nästa gång.
På vägen var jag så trött att jag somnade två gånger på pendeln och sen tog jag fel buss.
När jag kom hem kvicknade jag till efter att jag hade ätit och duschat så jag lyckades inte somna förrän runt 02.00. Yeeeey. Nu sitter jag här, svintött, och undrar hur jag ska palla till 20.00.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0