Helsjuk lördagkväll !!

I lördags började jag, Olivia, Jossa, Melissa, Linnea, Sara och Janni på The crib. Efter några timmar insåg vi att klockan hade tickat betydligt snabbare än vi trott. Olvia skulle jobba natt och Janni skulle iväg på något, Jossa och Sara åkte till någon fest där deras pojkvänner var och kvar blev jag, Linnea och Melissa.
Vi funderade på vart vi skulle göra av oss själv och tillslut hamnade vi på Skeppsbar i Gamla stan.

Även om det var rätt tomt på folk lyckades jag ragga upp två snubbar. Den ena var riktgit snygg och den andra var duglig. Tyvärr raggade jag upp fel kille. Efter ett tag fick jag veta att han hade tjej och det var väl bra, men vi bestämde oss för att fortsätta snacka ändå.
Olyckligt nog tyckte inte hans flickvän att det var en lika bra idé. Plötsligt kom hon inspringande från ingenstans och började kalla mej för hora och grejer.
Jag, som har blivit en mycket fredlig person, bestämde mej för att släpa in henne på toaletten och förklara allting. Pedagogisk, som jag är, lyckades jag lugna ner henne och till och med be om ursäkt för sitt beteende.
Jag förstod henne.

Nu när allt var fucked up bestämde sej hans polare för att lägga en stöt. Jag har svårt att bedömma hur det gick fram tills jag var ute och två amerikanska killar kom fram till mej och Linnea. Jag bestämde mej för att avsluta kvällen 10 minuter för tidigt gick in för att hämta min jacka. När jag kom in stod polaren där igen och när han fick veta att jag skulle gå tog han tag i mej och började strula med mej mitt på dansgolvet.
Jag lubbade därifrån och ut till amerikanerna, som troget väntade.

Vi mötte upp deras kusin och två tjejer. Även om jag inte kände mej ett dugg välkommen bestämde jag mej för att hänga på. Att knulla med en kille från New York var trots allt en av mina måsten innan jag dör.
Tjejerna gillade mej inte alls, det kunde man se på en mils avstånd. Och även om jag var övertrevlig, social och betedde mej exemplariskt, var jag fortfarande inte välommen enligt dom.
Jag antar att man helt enkelt får acceptera att vissa människor är totalt omöjliga. En teori kan vara att dom såg ut som varsinn sopborste medan jag var uppklädd och betydligt snyggare än dom båda tillsammans. Hur som helst gick kvällen och även om det var irriterande att den ena amerikanen hellre satt i köket och snackade med tjejerna och kussen än att uppvakta mej, bestämde jag mej fortfarande för att inte förlora det här slaget.
Det gjorde jag inte heller. Det visade sej att han var betydligt mer intresserad än han visat först.

Allt eftersom natten gick började det bli morgon och jag blev inte precis nykter.
När jag sen såg hur utrustad snubben var insåg jag direkt att vi hade stora problem. Men har man bestämt sej för att knulla med någin från staterna då är det bara pressa så länge man kan. Även om det blev misslyckat kan jag stolt säga att jag kan bocka av det hela från listan och dessutom slapp jag den hemska smärtan dagen efter. För att ni verkligen ska fatta säger jag att han helt klart låg på andra plats eller delad första plats vad gäller storlek.

Direkt efter ligget var jag ännu mer ogillad av tjejerna så jag bestämde mej för att ta till flykten utan att ens säga hej då.
Tyvärr blev flykten inte riktigt så osynlig som jag hoppats och mitt gigantiska ligg följde med ut för att hjälpa mej ut. När jag höll på att snubbla ner för trappan till källaren insåg jag att det nog var lika bra.

Resan hem blev ett riktigt äventyr. När jag kom till pendeltågsstationen var det en halvtimme kvar tills nästa tåg skulle gå så jag bestämde mej för att sova ut tiden. Som vanligt blev det längre än så och tillslut blev jag väckt av två ordningsvakter.
Jag minns det inte själv men tydligen hade jag snackat engelska med dom i början, snacka om misslyckat. Hur som helst visade det sej att nästa pendel skulle gå 5 minuter senare. Perfekt, tyckte jag men vakterna hade inga som helst avsikter att låta mej åka med det.
Varför? Tja, jävligt bra fråga.
Först försökte jag snacka ur mej ur situationen. Vem som helst hade kunnat håll med om att jag gjorde ett bra jobb, helt ärligt så var vakten som snackade rätt bortgjord. Men när det ändå inte funkade försökte jag springa igenom dom. Ni kan ju gissa hur det gick. Det hela slutade med att dom tog varsin arm och släpade ut mej från stationen. Att jag försökte göra motstånd var egentligen löjligt, lilla jag hade ju ingen chans men det måste sett himla kul ut.
Folk trodde väl att jag var något psykfall dom hittat, men anledningen till att jag blev ivägburen var egentligen att jag sovit på en bänk. Och så gick det till när issa blev portad från Sumpans pendeltågsstation.











Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0