Trött idiot med träningsvärk

När jag vaknade hos Sofia, vilket blev runt 12, låg jag kvar och drog mej och sen började jag göra mej i ordning för mötet på Wayne's.
Mötet gick fort och förhoppningsvis bra. Jag gissar på att jag med min vanliga tur inte kom speciellt långt.

På vägen hem hämtade jag ut mitt paket från Nelly och det muntrade i alla fall upp mej lite grann. Dessutom shoppade jag hem skjortan jag ville ha från Gina.
Jag åkte hem, fixade mat och sen ville jag för allt i världen åka och träna men min träningsvärk och brist på tid hindrade mej.
Vissa dagar känner jag verkligen ett starkt behov av att träna, andra funkar bra att sitta hemma. Ikväll fick jag varken eller.

         

Passande bild till träning

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

mums!

2012-01-27 @ 21:06:48
URL: http://ngo.webblogg.se/
Postat av: premenstruella smärtor

Tack och bockar för intressnat och relevant upplysning!

Postat av: skolornas portal

Tackar för besöket, det hära vart fängslande!


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0