Sockersöta sommarskor

          

Skor kan man väl aldrig skriva för mycket av och när jag sprang på dom här kände jag att jag nästan var tvungen.
Personligen tycker jag att dom är hur söta som helst, ovanliga dock och folk skulle kanske undra vad tusan man har satt på sej om man struttade runt i dom. Jag hade nog inte brytt mej egentligen. Dom skule göra en kickboxande pojkflicka som mej betydligt kvinnligare i alla fall. Att klacken inte är så hög, knappt 7 cm, är ett stort plus om man vill ha dom till vardags på sommaren. Ni hittar dom tillsammans med en mängd andra hyggliga pjucks på Ebay.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0