Sexnovell

Rockbrud knullas hår
Författare: Psychee
Källa: Sexnovell.se

Jag jobbade på krog och var väldigt duktigt. Kaxig men artig. Jag fick i uppdrag av min chef att gå och servera på vip-sidan. Jag suckade, det var det värsta jag visste. Jag gick dit. Ställde mig surt bakom disken. Så börjar det: ”hej gulle, jag skulle kunna ta en tequila om jag får dricka den ur dig!” ”hej, kan inte du strippa för oss” ”kommer du på efterfest hos oss?” osv. Jag suckade tungt. Kvällen började dra mot sitt slut och jag började städa bardisken, när en lång man i kostym och hatt kom fram till mig. ”du verkar tuff” sa han. Jag tittade på honom. Hatten skymde nästan hela hans ansikte. Han gav mig en lapp med en adress skriven. ”om du är intresserad, om en timme, var ej sen”. Sa han och gick. Jag stod med lappen och tittade efter honom. Vem var han? Vad vill han? Vad fan var det där? Jag läste adressen. Shit, det är i de riktigt, riktigt rika kvarteren. Shit det skulle ta mig 45 minuter och gå dit och jag var inte ens nästan klar med städningen. Jag satte hård far på och var klar halvtimme senare. Det gick inga bussar den här tiden dit, och jag skulle aldrig hinna gå. Jag hoppade i en taxi och chauffören tittade på mig genom backspegeln när jag sa adressen. Antar att mina slita jeans med hål, mina svarta band t-skjorta och den gamla läderrocken inte var fashion i de här kvarteren. Jag rufsade om mitt korta mörka hår efter att ha haft det fast i en liten svans i nacken. Satt på lite eyeliner och mascara. När vi kom fram sa taxi kusken 500 tack. Jag stirrade på honom 500??? Hade han kört mig till månen eller?
”500? För vadå?” frågade jag.
”tror du inte jag vet vad du håller på med? Vill du att ja ska skvallra eller?”
Jag visste inte vad jag skulle säga bara blev och blinkar mot honom. När det plötsligt knakade på fönstret.
”hon ska bara betala först” sa taxin åt den långa mannen på utsidan.
Han tryckte en 1000kr sedel mot fönstret. Taxi kusken rullade ner fönstret.
”vad är detta? Frågade han.
”jag köper henne, hennes räkning och din tystnad!”
Han blinkade mot honom vad sa han? Han tog sedeln. Och flickan hoppade ur och så körde han iväg.
Jag stod där och såg bilen försvinna. Bredvid mig stod en lång smal figur. ”följ mig!” Sa han och det gjorde jag. Vi kom in i ett ståtligt palats där jag fick hänga av mig rocken och ta av mig skorna. Den långa mannen visade mig in på ett badrum.
”gör dig i ordning” och stängde dörren efter mig. Jag tittade runt mig. Göra mig i ordning för vad? Hur hade jag bestämt mig att komma hit? Jag kissade och tvättade händerna. Kollade mitt smink. Och så såg jag det. En rakhyvel, en tvål, ett paket och en lapp. Jävla lappar. ”inget hår, inget smuts, lyckas du blir du belönad” jag tittade runt mig, spänd. Vad i helvete hade jag satt mig in i. Jag hade kommit hit för att jag skulle bevisa att jag skulle hinna i tid. Nu fick jag känslan av att jag måste lyckas. Jag hatade mig själv för att vara så tävlings ivrig. Jag öppnade paketet, tänkte att det säkert var ett par sexiga underkläder. Men när jag fick upp det ryggade jag skräckslagen tillbaka. Det var en lavemang spruta. Tvålen vid rakhyveln var inte alls meningen för rakningen utan för att laga tvålvatten. Jag tittade runt mig. Säker på att någon iakttog mig. Men det var bara en liten toa och det skulle knappast ha rymts någon mer fast han inte skulle ha försökt gömma sig. Jag stod säkert och fingrade på sprutan i tio minuter när det knackade på dörren. ”behöver du hjälp?” det var den långa mannen. ”eeh... nej..” svarade jag. Han ryckte upp dörren och tittade på mig. ”allt bra?” frågade han. ”eeh... e det här ett måste?” frågade jag och lyfte sprutan. Han tittade generat på den. Helt som han inte visste att det fanns nått sådant på toan.
Han harklade sig ”du måste inget, men det är hans önskning” svarade han. Jag funderade en stund. Jag la den ifrån mig och sa ”jag är klar” långa mannen pekade mot trappan. ”Sista rummet till höger”.
Jag gick försiktigt dit. Öppnade försiktigt dörren och klev in.

Han satt i sin kontorsstol med ryggen mot dörren. Jag kände doften av hans cigarett och fick ett sug på nikotin.
”Klä av dig!” Sa han
Jag tog tag i min t-shirt o drog den över huvudet. Sedan öppnade jag bh:n o drog av den o släppte fram mina runda små bröst. Öppnade knapparna i jeansen och drog ner dom. Hade som vanligt inga trosor på mig. Kände att de var varmt i rummet. Säkert på grund av alla datorer o andra maskiner runt oss.
”Kom hit och sätt dig!”
Jag gick försiktigt mot honom. Han var ny duschad. Håret var bakom draget och ännu fuktigt. Bredvid sig hade han en askkopp gjord i glas. I handen glöd en cigarett som han tog ett djup bloss från. Jag satte mig ner på knä mellan hans särade ben. Hans mörkblå morgonrock var öppen och visade hela hans framsida. Hans kuk låg slapp mellan låren. Han drog prövande handen genom mitt hår. Han tittade förväntansfullt på mig. Jag tittade tillbaka och väntade på att jag skulle få order. Han nickade lågt. Jag böjde mig fram. Greppade hans kuk med handen och drog några försiktiga prövade drag. Inte långt efter började kuk vakna. Jag slickade längs ollonet ner för skaftet, ner till hans ballar som ja slicka på.
”sug dom!”
Jag öppnade munnen och försökte få dom i munnen och sög dom först försiktigt sedan lite ivrigare. Kuken växte till sig ordentligt och reste sig som ett spett. Jag runkade av honom med andra handen. Sedan släppte jag ballarna och slickade runt ollonet för att sedan ta den i min mun jag började försiktigt med lite för att sedan ta lite mer i min mun. Långsamt började jag suga honom. Jag hade min hand runt roten och den andra runt hans ballar. Han spred på bena och tog i mitt hår och tvingade mig djupare på honom. Kände hur han började blockera mina andningsvägar. Öppna min strupe så mycket jag kunde och sög så djupt jag kunde. Han stönade högt. Ja drog mig upp från honom. Andades häftigt. Det hängde strängar av saliv mellan kuken och min mun.
”mm hett” sa han och menade strängarna ”spotta på den!”
Jag spottade på hans kuk innan jag tog den i min mun igen. Snart hade han ett fast grepp om mitt huvud och började munknulla mig våldsamt. Först kom kräkningsreflexerna, men jag vande mig snabbt och var tacksam för dom stunder som han rev upp mitt huvud för och titta på min dräglande mun och hans stående kuk, så jag hann andas.
”du kanske kommer och vara den första som får mig och komma av att bara suga, jag brukar ha svårt för att nå klimax.”
Jag log lite mot honom. ”var vill du komma?” frågade jag.
han log ”i din mun” sedan drog han ner mitt huvud över honom igen och jag sög allt vad jag orkade. Käkarna började ömma.
”NUUUU!!! Ja kommer ja kommer!” skrek han medan han slog sin kuk i mitt svalg. ”aaaahhhh!!!” skrek han ut medan ja kände hur han fyllde min mun. Han drog ut kuken och sprutade mot min mun.
”låt inget gå till spillo!” jag svalde det jag hade i munnen och med fingrarna över ansiktet där det ännu fanns sperma. Slickade mina fingrar. Han tittade på mig och så kysste han mig.
”det där har du gjort förr” sa han
”eeh... ett par gånger kanske ”svarade jag och rodnade. Vågade inte titta på honom.
”du är en riktigt liten hora” mumlade han o tände sin cigarett. ”men nog var du duktigt!”
”jag gillar och tillfredsställa” svarade jag knall röd i ansiktet
”märkte det, haha. Det är sällan som mina kvinnor bryr sig om att tillfredsställa mig, det handlar bara om dom om du vet vad jag menar”
”jaså, underligt, jag tycker de hör till att undergivna ska tillfredsställa den dominanta”
”jag håller med, så sug mig hård så vi kan fortsätta” sa han och jag tittade ensligt mot honom, sedan på hans kuk. Käkarna ömmade och knäna ville sträcka på sig. Hade nog ingen större lust att suga längre, men jag böjde mig fram och slicka längs kuken. Runkade den av och av. Kände hur den började vakna upp igen. Jag drog förhuden bakåt och lät tungan cirkulera över ollonet. Han var längre än dom flesta, kanske runt 20cm och grov som en toarulle.
”vill slicka dig” mumlade han medan han stönade.
Jag förde handen ner mellan mina ben. Jag var våt. Drog fingret genom skåran ner till hålet och sedan förde jag mitt våta finger till hans mun. Han drog girigt in det i sin mun. Jag drog ut kuken ur munnen och tittade på honom. ”vill du ha mer?”
”det vill jag!” Sa han och knuffade undan mig. Släckte cigaretten. ”lägg dig på rygg” sa han och det gjorde jag. Han kysste mig. Han knådade mina bröst. Han slickade dom. ”vill att dom blir hårda” sa han. Som beställt blev dom hårda och jag rodnade. Piercingen i ena drog han i och jag stönade högt av både smärta och njutning. Han slickade min mage ner till låren. Han slickade längs låret. Andades sin varma andedräkt mot min våta fitta. Jag var så kåt att ja började föra mitt sköte mot hans ansikte. Jag lite små juckade i luften. Han drog sig undan. ”be om det” sa han strängt.
Jag stönade, jag hatade och be. ”snälla snälla slicka mig, ja är så kåt, jag vill ha dig, snälla” bad jag och kände färgen värma på kinderna ännu en gång.
Han kröp ner mellan mina ben. Jag tog tag i knäna och drog bena åt sidan så han skulle komma åt. Han slickade längs hålet och upp mellan läpparna över klittan. Jag nästan skrek av njutning när han kom så långt. Han slickade lite löst runt den. Pinade mig tills han till sist tog min klitta i sin mun o började suga den. Jag nästan skrek ut. Jag var så kåt och det var så skönt. Han förde ett finger till mitt hål började långsamt föra det in och ut det. Jag juckade emot det. Han släppte min klitta och slickade vägen ner till hållet. Han började tungknulla mig så gott han kunde. Jag drog bena ännu högre mot huvudet. Kände hur båda mina hål öppnades mot honom. Han började fingra på min klitta och jag stönade högre o högre. ”jag kommer, jag kommer” flämtade jag. Till skillnad från honom kom jag lätt och många gånger. Han slutade. ”ska jag sluta?” flinade han och tittade på mina kåt blanka ögon och rosiga kinder.
”aarrhhhh” fick ja fram. ”neeej, nej nej nej!!! Snälla sluta inte! Jag ber dig, snälla fortsätta ohh gud du e så het!!”
Med dom orden fortsatte han. Jag stönade, juckade våldsamt mot honom. ”be om lov” fräste han när han kände att jag vara så nära att jag knappt kunde prata längre. ”oooh snälla låt mig komma!! Jag är så nära, jag måste få komma, snäälla!” ”du får komma!” sa han och det exploderade i mig. Min rygg gick i brygga, bena kramade om hans huvud och naglarna skar in i hans rygg.
Han drog sig undan och tände en cigarett medan jag flämtade ut det sista ur min orgasm. Han drog ett djupt bloss så att kinderna smalnade och blåste sedan ut det mot taket. ”vänd dig om och visa upp dig för mig” fräste han. Jag blev skrämd och tittade tvivlande på honom, jag visste vad han ville men vågade inte riktigt. Han gav mig en ordentlig örfil med baksidan av handen och det brände till ”VÄND dig om och visa mig ditt lilla stjärthål!!!” skrek han. Jag grimaserade mot honom och vände mig. Ställde mig på alla fyra. Böjde mig framåt med huvudet mot golvet. ”sära dom!” viskade han. Jag greppade mina skinkor och drog isär dom. Jag skämdes så. Var rödflammig i hela ansiktet. Kunde inte tro att jag drog isär skinkorna och visade allt för en helt främmande man.
Sedan hände inget. Jag hörde hur han rökte sin cigarett. Jag stod där och spred på mig och inget hände. Förnedringen var olidlig. Jag släppte lite på skinkorna så att jag inte var så öppen. Genast kände jag en smäll mellan skinkorna. ”auts” flämtade jag till. ”dom ska vara särade sa jag”. Jag greppade dom på nytt och höll isär dom. Kände hur det hettade längs stjärtskåran, undrade vad han använt för redskap.
Sedan hände igen inget. Jag vände på huvudet för att se varför han inte gjorde nått. Där satt han och tittade på mig och rökte. Plötsligt smällde han till mig mellan skinkorna igen men mycket hårdare. ”titta framåt” sa han. Jag flämtade tappade greppet om min ena skinka och han var genast där för att daska till min skinka. Han tog ett hårt grepp runt min midja medan han smiskade mina skinkor. ”om jag säger åt dig att jag vill se ditt anushål, ja då ska du visa det åt mig tills jag är nöjd. Förstått??” sa han. Jag snyftade tillbaka ”förstått”. När han slutade smiska mig förde jag händerna till mina röda ömmande skinkor och drog isär dom än en gång. Han stod bakom mig och flinade en stund för att sedan hämta en kudde som han la under mitt huvud. Då var jag tacksam men senare skulle jag ångra det. Han gick fram till mig och förde in ett finger i min fitta. Jag stönade. Jag var så våt det rann längs låren. ”sära dom mera!” sa han och jag tog ett hårdare grepp om skinkorna och drog så mycket det gick. Han spottade mig i stjärten och gned med tummen mot analen. Den var trång men han fick in tummen efter en stund. Sedan drog han ut sitt finger ur min fitta och tryckte ner mitt ansikte mot kudden. Jag kunde inte andas. Han förde in sitt hårda stånd in i min fittöppning. Han knullade långsamt till en början tills han nådde botten. Han lyfte mitt huvud så jag fick luft. Jag stönade när jag kände hans kuk mot min vägg. ”aah du e så tight! Det är som att knulla en oskuld! Fan vad du är skön!” flämtade han medan han började föra kuken av och an. Han knullade hårt och snabbt och det gjorde ont för varje gång han stötte i botten men det var ändå skönt. Mina fittmuskler kramade hårt om hans kuk när den plöjde in i mig. Jag släppte mina skinkor för att ta stöd mot hans juckar ändå åkte jag fram och tillbaka. Fingret i stjärten började föröka sig. han drog ut tummen o förde in pekfingret, spottade och gned det fram och tillbaka. Sedan förde han in långfingret och förde det snabbt in och ut. Hans spottade en ordentlig loska ner mellan mina skinkor och förde med fart upp ring fingret. Jag skrek av smärta. Tre fingrar och det kändes väldigt uppfyllt. Han började sprida på fingrarna och öppna mig ännu mer. ”snälla jag måst få komma” flämtade jag. Kände hur de välbekanta strålningarna från huvudet slog ner längs nerverna in i magen och ryggen som började krampa. Han skrattade och tyckte ner mitt ansikte igen. Jag fick panik. Ryggen böjde sig hårt och jag slog med armarna i. Sedan han tog han tag i mitt hår o lyfte upp mig så jag stod upprätt på knä och samtidigt som jag kände luften strömma in i lungorna igen kom jag fruktansvärt intensivt. Det var den bästa orgasm någonsin. Jag skrek flämtade och stönade. Han släppte ner mig. Jag lutade mig fram med huvudet mot kudden och kände hur han fortsatte knulla mig hårt. Jag tryckte lite för att få ut hans fingrar ur stjärten. Han greppade min höft med båda händerna och rå knulla mig. Hans ballar åkte fram och tillbaka likadant som mina bröst. Det hördes klatch klatch för varje gång som hans höft slog mot mina skinkor. Ja kände hur han växte aningen i mig. Hans naglar grävde sig in i min hud och han stötte i mig som aldrig för. Plötsligt kände jag hur min fitta fylldes med varm sperma. Jag stönade. Han skrek och drog sig ut och sprutade det sista över mitt öppna stjärthål. Sedan la han sig på rygg bakom mig. Jag kände hur sperman rann ut ur mig och ner längs låren.
”va fan gör du?? in på toaletten och töm dig!” skrek han.
Jag blev skrämd och gick på darriga ben in på toan. Det var kladdigt mellan skinkorna och det ömmade ordentligt. Fittan kändes som om den aldrig skulle bli sig själv igen. Läpparna var svullna och röda och det ömmade inne i mig. Jag tömde mig på sperma och kissade samtidigt. När ja kom tillbaka satt han i sin morgonrock och rökte. ”dig vill ja knulla på nytt” sa han och gav sitt visitkort. ”gå nu”.
Jag tog kortet, tittade på honom. Vände mig och kände hur han gav mig en dask på skinkan. Jag flinade mot honom och han log. Jag tog på mina kläder och gick. När ja kom ut på gatan sökte jag efter mina cigaretter i rockfickan när jag kände en bunt med papper. Jag drog ut dem. Det var en bunt med 100kr sedlar. Jag räknade dom och det var 10 st. 1000kr för att ha blivit påsatt som en hora. Taxi chauffören fick ju samma. Jag kände mig förnedrad. Jag hade hellre varit utan pengarna. Jag hittade cigaretterna och i asken fanns en ihop rullad lapp. ”om du lyckas bättre nästa gång kan du förvänta dig samma med två nollor mer”. Jag tänkte på lavemang sprutan och ryste. Jag tog fram visitkortet och läste. På baksidan stod ett datum och en klocktid. På framsidan stod det ett namn. Jag läste det om och om igen. Jag började skratta för mig själv. Jag hade just knullat en person som var ytterst rik och mäktig i detta land... och han ville göra om det!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: oliver

kan inte du lägga ut en vidio när du har ett våltsamt sex? snälla!!!

2012-03-03 @ 15:34:35
Postat av: Chelsea

Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam remarks?
If so how do you protect against it, any plugin
or anything you can advise? I get so much lately it's driving me crazy so any support is very much appreciated.


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0