Riktigt trött tisdagmorgon

Godmorgon godmorgon

När skrev jag det senast?! Sist jag var vaken vid den här tiden var när jag jobbade för BarEvents i höstas.

I natt fick jag inte mycket sömn alls. Även om jag gick och la mej bra tid är det ju som vanligt, att det tar mej flera timmar att somna. Jag tror att jag somnade runt 07.00 och när klockan ringde 10.00 sved det ordentligt i ögonen. Jag "snosade" till 11.00 ocn nu i sitter en svintrött issa och försöker komma i stämning med frulle och lugn musik.
Tanken var en nyttig frulle men jag är allt annat än hungrig och vill bara gå tillbaka till sängen så jag tänkte: what the fuck, vi kör gott istället.
Det blev rostat bröd, men som tur var är det i alla fall fullkorn, youghurt, low fat och te.



Riktigt trött nästan människa.



Frulle som går att få i sej även om man inte är hungrig, men som man tyvärr blir väldigt hungrig av en timme efter man ätit upp det.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0